فقط می تونم بگم غمگینم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 229
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 417
:: بازدید ماه : 405
:: بازدید سال : 6025
:: بازدید کلی : 93400

RSS

Powered By
loxblog.Com

فقط می تونم بگم غمگینم
چهار شنبه 1 تير 1390 ساعت 9:2 | بازدید : 479 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

آیا در این دنیا کسی هست بفهمد
که در این لحظه چه می کشم ؟ چه حالی دارم؟
چقدر زنده نبودن خوب است
تصاویر زیباسازی ، كد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچك دات نت www.pichak.net

دنیا همان دنیاست و آدمها همان آدمها .آسمان همان است و زمین همان. من همان آدمم و فکر و ذکرم هنوز دور و بر تو می چرخد. هنوز شبها به یادت شمع روشن می کنم و پشت پنجره برایت نشانه می گذارم. هنوز صبحها که از خواب بر می خیزم می دانم که نیستی اما سلامت می کنم. هنوز هم تمام حرفهایم را برای تو می گویم و در دفتر زندگیم فقط نام تو را می نویسم. هنوز هم چشمانم خیره بر جاده ای است که روزی از آنجا گذر کردی و رفتی و به تمام احساساتم پشت کردی. هنوزم هم نفس هایم به یاد تو می آیند و می روند. هنوزم من حرف می زنم و تو ساکتی. آهای صدای منو می شنوی یا نه. ببین نگاه کن همه هستند اما تو نیستی. اما من تو را می بینم من تو را حس می کنم. من با تو زندگی می کنم. آهای با تو هستم. تویی که نیستی و برای من هستی صدای منو می شنوی... آهای...

*******************************************************************************

نمی دونم کی می خوای جوابمو بدی ولی باشه صبر می کنم

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: